.

נתונים סטטיסטיים בלינקאין

17.07.2012

בימים אלו משיקה לינקדאין אלמנט חדש– נתונים סטטיסטיים לדף העסק בלינקדאין
זוהי בשורה מרעננת לעוסקים בקידום אתרים בגוגל ובשיווק ברשתות חברתיות המעוניינים לקדם אתר באמצעות זירת לינקדאין ועד כה לא היו להם כלים ממשיים למדידת ביצועים
המידע הסטטיסטי שמספקת לינקדאין ניתן לכל הלקוחות (לא רק ללקוחות פרימיום בתשלום) וכולל בין היתר את המידע הבא:
דפים נצפים לפי תאריכים (ניתן לבדוק גם לגבי צפייה במשרות פנויות שפרסמתם או במוצרים ספציפיים (במידה ולמוצר או השירות מוקצע דף משלו במסגרת דף העסק )
כמו כן ניתן לקבל ניתוח דמוגרפי של מי צפה בדף העסק
א.    לפי דרגה /תפקיד (למשל בעלי חברה, מנהלים, בכירים וכו')
ב.    לפי התעשייה אליה הם שייכים
ג.    הפונקציה אותה אותם אנשים ממלאים בחברה שלהם( שיווק, יזם, מתכנת וכו')
ד.    לפי אזור גיאוגרפי
ה.    לפי גודל חברה אליה הוא שייך
ו.    האם הוא עובד או לא מועסק (רלוונטי כשחברה מפרסמת משרות פנויות)

קידום אתרים וסטטיסטיקה


מנהלים והעוסקים בקידום אתרים יוכלו גם לראות מידע כמו : כמה עוקבים יש לדף העסק, כמה חדשים נוספו בשבוע האחרון, כמה חשיפות שבועיות היו לדף, כמה הקליקו עליו, כמה הגיבו או עשו לייק והאם המבקרים הם מזדמנים או קבועים.
זהו חידוש מרענן ומבורך ויהיה טוב עם לינקאין ימשיכו להשקיע בדפי החברה שכן הללו עדיין מאוד לא משוכללים ולא מספקים אלמנטים רבים כמצופה מרשת חברתית עסקית.