.

נתוני קידום אתרים באנליטיקס

09.10.2011

גוגל מאחדת נתוני אנליטיקס עם כלי ניהול אתרים

מעתה דוחות  Google Webmaster Tools  יהיו חלק מגוגל אנליטיקס .וניתן יהיה לצפות בנתונים בעבור ארבע חודשים לאחור. הדבר יסייע הן לבעלי אתרים והן למקדמי אתרים לשלב בין הנתונים ולקבל מידע מהימן יותר בתהליך קידום אתרים ומעקב אחר ביצועי האתר.
גוגל אנליטיקס חנכה תוכנית ניסיונית שתקשר בין שני השירותים הללו וכעת הקישור בין שני הכלים זמין לכולם

דוחות קידום אתרים משופרים

כעת ניתן ליהנות משלושה דוחות חדשים עם מידע חשוב של קידום אתרים ,דוחות שמתבססים על המידע מכלי גוגל וובמסטר Webmaster  :
•    QUERIES – מיקום האתר בתוצאות החיפוש (ברירת המחדל תספק מידע על כמות החשיפות, כמות ההקלקות והיחס ביניהם ומיקום ממוצע לאתר עבור כל השאילתות הללו)
•    LANDING PAGES – המידע שהכי נצפה על ידי גולשים
•    GEOGRAPHICAL SUMMARY – מהיכן הגיעו הגולשים מבחינה גיאוגרפית, כולל חשיפות הקלקות והיחס ביניהם.
 את כל שלושת  הדוחות  אפשר למצוא תחת  סקציית -  Traffic Sources     ובתוך אזור זה יש ללחוץ על כפתור - Search Engine Optimization  שבאנליטיקס.
דוחות קידום אתרים

איך לחבר את החשבונות

כדי לקבל דוחות משולבים בין גוגל אנליטיקס לוובמסטר יש לחבר בין שני החשבונות . יש להתחיל בגוגל WEBMASTER  (שאליו יש להירשם לאחר מסירת קוד אימות שמוכיח כי הנך בעל האתר או מקדם אתרים מטעמו ) . הממשק מציג מעתה כפתור בצד "נהל אתר" יש ללחוץ עליו וללחוץ על האופציה Google Analytics property כאן יוצגו לך פרטי האתר (אם אתה מקדם אתרים או בעל מספר אתרים תצטרך לבחור לקשר את האתר הרלוונטי) ולחץ "אשר"
קידום אתרים בגוגל
כעת כאשר תכנסו לגוגל אנליטיקס תוכלו לראות את הממשק בצורתו החדשה.

הערה חשובה בחלק העליון של דף האנליטיקס  תוכלו לראות את הגרסה של אנליטיקס בה אתם עובדים.
 אם מופיע לכם  new version " " באדום ,עליכם ללחוץ ולהתחבר לממשק החדש .רק כך תוכלו  לראות את כל הנאמר כאן ולקבל נתונים משופרים להתנהגות הגולשים ולמטרות קידום אתרים בגוגל 

קידום אתרים בגוגל
במידה והתחברת לגוגל אנליטיקס אך אינך מחובר עדיין לגוגל וובמסטר WEBMASTER  תקבל הודעה כזאת:
קידום אתרים בגוגל


1.
הערה
שי גרעיני (09.10.2011)
2.
הערה חשובה, צודק
ורדה (09.10.2011)