.
בזמן שכפתור 1+ צובר תאוצה נשאלת השאלה: האם אנו עדים להמראה או צניחה חופשי של גוגל?

כפתור 1+ לגדול או לחדול

בתחילת מרס 11 הוא החל את דרכו ועכשיו גוגל מפיצה אותו באופן גלובלי כשהמטרה - שיתפוס חזק , שהגולשים יקליקו וישתמשו כמה שיותר. גוגל 1+ שירות הכפתור מאפשר לגולשים להמליץ על דפים מסוימים ברשת וקיים בשני אופנים -  כפתור וובמסטר  וכפתור חברתי בתוצאות החיפוש.
קידום אתרים בגוגל

התנופה הגוברת של כפתור 1+

המחשבה שכפתור 1+ הוא חלק ממבנה חברתי צוברת חשיבות והוכחה סותרת עם השחרור של גוגל+ - למעשה האתר החברתי של גוגל אשר דובר עליו רבות בשנה האחרונה. בעוד 1+ יעבור שילוב עם הרשת החברתית של גוגל, כמו כפתור הלייק של פייסבוק, בפיתוח ה 1+ הייתה כוונה להשאירו גם עצמאי.
ניסוי ה- 1+ החל במרס השנה, אולם רק בתחילת החודש ניתנה האפשרות להוסיפו לאתרים ע"י וובמסטרים. מאז גוגל מוסיפה ומקשרת את הכפתור עם מאפיינים שונים כמו עמודים, בלוגים, סופר 1+  ובתוצאות החיפוש במטרה להגביר את תנופת השימוש בשירות. בנוסף לתנופת השיווק של השירות מפיצה אותו גוגל גם ברחבי העולם.
בהתחלה היה הכפתור בשימוש בארה"ב אולם היום הוא זמין לוובמסטרים גם בבריטניה, גרמניה, יפן וצרפת ובקרוב יופץ גם במדינות אחרות. חשובה יותר העובדה שתוצאות החיפוש המקודמות באופן חברתי תחלנה להופיע בתוצאות החיפוש המקומיות לפי אתרי ארצות.

כוח המשיכה של 1+

בזמן שכפתור 1+ צובר תאוצה נשאלת השאלה: האם אנו עדים להמראה או צניחה חופשי של גוגל? לא מפתיע שלקח זמן לראות תוצאות של כפתור ה 1+ בייחוד כאילו הנראות בתוצאות החיפוש.
כמו ברכיבי רשתות חברתיות אחרות כפתור 1+ יצבור תנופה וכוח רק אם גולשים ייראו שגולשים אחרים משתמשים בו. אך האם זה יהיה מספיק?
מכניזם ה- 1+ אינו פשוט בעבור גוגל. מעבר להיותו המקבילה לכפתור לייק ותפקידו החשוב ברשת החברתית של גוגל, גוגל מסתמכת על השימוש בו בכדי לספק שירות חיפוש חברתי.
במידה וכפתור ה- 1+ יכשל, כל החברות המתחרות כמו יאהו, בינג ובלקו אשר מקושרות לפייסבוק כמדיה חברתית יוכלו לשים את חותמן בתחום החיפוש החברתי, שהוא חלק חיוני באופן בו ימצא מידע החיפוש בשנים הקרובות.
כמו כן אם יצליח כפתור ה 1+ ולאתרים יהיה דרוג "רייטינג" יצטרכו גם להשתנות הכללים בקידום אתרים בגוגל בהתאם