.

In depth articles

27.08.2013

אחת המגמות הבאות שגוגל שואפת אליה היא לפתח יכולת להבחין בין תוכן בר חלוף לתוכן מעמיק, קלאסי כזה שיהיה מבחינתה רלוונטי להציג לאורך זמן (לדבריה חודשים ושנים אחרי פרסומו).
מדובר למשל בחיפושי מידע על - אישיות כלשהי, שם ארגון  או מותג, מונח, תופעה וכדו'.
לשם כך מפתחת גוגל (בשלב זה רק באנגלית ובגוגל קום ) אלמנט חדש שיאפשר לה להציג לשאילתות מסוג זה תוכן איכותי ,ממגוון מקורות וסגנונות כמענה לשאילתות מסוג זה.
כך לדוגמא אם תחפשו בעתיד מידע על "צנזורה" תקבלו מידע ממגוון מגאזינים כשלצד כל תוצאה מופיע לוגו המגאזין או מקור הכתבה כפי שמופיע בפרופיל גוגל פלוס המקושר לאותו מגאזין/חברה.



פעילות זו כרגע לוטה בערפל ואין עדיין כמעט מידע על מה הקריטריונים שתציב גוגל ל"תוכן עמוק" ואיך היא תדע לזהות תוכן שכזה וכמובן מה היא תעשה אתו ואיזה העדפה היא תיתן לו.

וקצת מפרספקטיבה האישית שלי


כל צעד כזה שגוגל משחררת מספק לנו כמקדמי אתרים הבנה של המגמה אליה שואפת גוגל ולאין להתכוונן בשיפור האתרים שלהם אנו עושים קידום אתרים.
אין לי ספק שזה שגוגל צועדת לכיוון הבחנה בין תוכן "סתם" לתוכן שבכוונתה שישרוד צריכה לגרום לנו להערך בהתאם.
זה לא רק הוספת עוד תג (rel=publisher ) לתוכן אלה שינוי גישה -
ניטרול מלא של מאמרי ה"קידום"  שהפכו מזיקים ממש והתכווננות ל -  in depth articles
תפקידו של מקדם אתרים טוב יהיה מעתה שיפור תוכן האתר בכל דרך – איסוף מידע מהאנשים שמאחורי האתר שיש להם ידע, ניסיון ותובנות. רכישת מידע יקר או כתיבתו.