.

מיתוג בלינקדאין Linked In -חלק ב

01.01.0001


 
בחלק הראשון של המאמר מיתוג בלינקדאין נתנו מגוון המלצות איך למלא נכון את הפרופיל האישי שהוא גם הציר המרכזי לעבודתכם בלינקדאין.להלן המשך ההמלצות למילוי נכון ולבסיס טוב לקידום הפרופיל בתוצאות החיפוש של מנוע לינק אין ולמטרות קידום אתרים באינטרנט.
 

אפליקציות ללינקדאין


האפליקציות שניתן להעלות לפרופיל ה LinkedIn שלך יעשירו בצורה ניכרת את הפרופיל שתציג. למשל אם אתה כותב בלוג (מסוג WordPress או Blog Link או Typeped )

השתמש באפליקציות של לינק אין המאפשרות להכניס קישור אל בלוגים אלו או אפילו לפוסטים ספציפיים שתרצה שיקראו עליך.אפליקציה זו תאפשר לך להראות גם צד יותר אישי וחוויתי שלך כפי שאתה מרשה לעצמך להתבטא בפוסטים שאליהם תייצר גישה.לא מומלץ להלאות את הקוראים,הפנה לפוסט או שניים שייצגו אותך ואת המסרים שאתה מזוהה איתם בצורה הטובה ביותר. תוכל גם להגדיר למי יש גישה לפוסטים אלו.

בעזרת האפליקציות תוכל להתחבר ולאפשר גישה לכלי נוסף רב חשיבות-

""slide share presentation באופן דומה לפוסטים,תוכל להעלות ולהציג פרזנטציות מקצועיות שלך (שיבהירו בדרך טובה את מיומנויותיך) או לאתר מידע בעזרת רפרזנטציות של קולגות ברשת במידה ואתה מעוניין במידע מקצועי .

אפליקציה נוספת חשובה היא ה Box.net Files כלי זה מאפשר טעינה וניהול תיקיות מ-LinkedIn ואליו (לדוגמא קורות חיים) , להעלות תיקיות אל הפרופיל ,לשתף בתיקיות חברים וקולגות החברים ב-LinkedIn ,לערוך ולצפות במסמכים אונליין.

קישורים לאתרי אינטרנט


LinkedIn מאפשרת לך להכניס לפרופיל שלושה קישורים לאתרי אינטרנט.כדאי שתכניס את הבלוג,אתר בבעלותך ואולי פרופיל הטוויטר שלך.במקום להשאיר את הכותרת לכל קישור כמו שהיא בברירת המחדל הכניסו לקישור את הכותרת המתאימה ושפרו בכך את הדרוג בגוגל. למשל במקום הכותרת הלקונית "האתר שלי" המופיעה כברירת מחדל בפרופיל הכנס את הכותרת הממשית של כל קישור כך שכל קישור יהיה מזוהה עם הכתובת שלו.

המלצות


הרבה חילוקי דעות קיימות לגבי הלגיטימיות של ה"המלצות" בלינקדאין בעיקר בגלל שהממליצים הם אנשי שלומו של בעל הפרופיל. יחד עם זאת יש להעריך שלהמלצות אלו יש את האפקט שלהם.נסו לחשוב שבפני מעסיק יוצגו שני פרופילים עם מאפיינים ונתונים דומים במי הוא יבחר בפרופיל שאין עליו בכלל המלצות או בכזה שיש עליו 12 ממליצים?! ממליצים יכולים להיות קולגות,מורים,מנהלים ואפילו סלבריטאים.
 
קראו גם לינקדאין למתקדמים