.

חדש באנליטיקס – מדידת תוכן מנצח

02.08.2012

גוגל אנליטקס השיקה את שירות "ניסויי התוכן" של עמודים באתר



גוגלל אנליטקס מוסיפה את היכולת למדוד ולבדוק עמודים שונים במטרה למצוא את העמוד האופטימאלי אשר מביא עימו את יחסי המרה טובים ביותר. גוגל אנליטקס מאפשר הגדרת מטרות ומסייע עבור המשתמש להחליט מהו העמוד האפקטיבי ביותר מבחינת התצורה והתוכן. באמצעות שירות "ניסויי התוכן" של אנליטיקס ניתן לבצע ניסוי על כשישה העתקים לעמוד ולבחון אותם על משתמשים שונים אשר נכנסים לאתר.
שירות "ניסויי התוכן" של אנליטקס כולל הגדרה מונחית של המדדים והוא דורש הוספת תג אחד בלבד. לאחר שמצטבר מידע סטטיסטי משמעותי ניתן לצפות בתוצאות הניסוי מתוך רשימת הדוחות הרלוונטיים לשירות.

ניתן לצפות בסרטון המסביר את השירות החדש של אנליטקס: