קראתי מספר תגובות בבלוגים טכנולוגיים ואני רוצה להתייחס ולהבהיר: מנוע החיפוש Search+ מביא תוצאות ציבוריות כלליות מהרשת בכלל ולא רק מהתוכן של גוגל+. לדוגמא: חזרו להסתכל על התמונה העליונה מצד ימין, זוהי תמונה שצולמה ע”י טינה טרפני והיא מאוכסנת בפליקר ולא בגוגל.

דוגמא נוספת: אם אתם עוקבים אחרי הבלוג של ג’ניפר 8 לי  jennifer8lee.com ומחפשים ביטוי:

[general tso’s chicken] גוגל יכולה להציף בתוצאות שלה ערכים מ Quora

 

דרך אגב, זהו יופי של דבר שגוגל צריכה להבליט שכן גברת לי אכן כתבה ספר כללי על Tso’s Chicken (שם של מתכון לעוף סיני). זוהי בדיוק הדוגמא לאילו תוצאות חיפוש מכוון המשתמש לקבל.

לא קשה למצוא תוכן ששותף באתרים אחרים. עבור החיפוש של הערך [grand unified theory of snack food] נמצא ש Paul Buchheit שיתף קישור באתר FriendFeed וגוגל מבליטה זאת.

p dir=”RTL”>אני מקווה שזה עוזר להבהיר את העניין. Search+ מסתמך בחיפושו על הרשת החברתית שהושקה ב 2009 ומציג מידע גם מהרשת הכללית כמו מ Quora, FriendFeed, LiveJournal, Twitter ומוורדפרס.

הצוות אמור לסיים הפיתוח ממש בקרוב ואני מקווה שתיהנו ממנו. זכרו, בכדי לראות את תוצאות החיפוש החדשות תצטרכו להתחבר באמצעות חשבון גוגל שברשותכם ולגלוש על google.com. תנו למוצר סיכוי: פעם שתגלו כמה החיפוש האישי יכול להיות טוב עבורכם אני לא חושב שתרצו לוותר עליו”.