.
יצירת דף בפייסבוק (דף עסקי) הינה פעולה פשוטה יחסית אולם יצירת דף יעיל שמביא תוצאות זה כבר סיפור אחר

קידום אתרים ופייסבוק


יצירת דף בפייסבוק (דף עסקי) הינה פעולה פשוטה יחסית אולם יצירת דף יעיל שמביא תוצאות זה כבר סיפור אחר
יש לזכור כמה דברים ולענות על כמה שאלות בתודעה בעת יצירת דף שכזה
למשל : למה שמשתמשים יעדיפו את הדף שלי
אך לפני שנגש לענות על שאלות שיווקיות אלו בו נראה קודם איך פותחים דף בפייסבוק

איך פותחים דף בפייסבוק

מי פותח את הדף

 קודם כל יש להחליט מי ייצור את דף הפייסבוק שכן מי שיוצר את הדף בפועל הופך מבחינת פייסבוק למנהל- על של הדף (super - administrator) ולפיכך עדיף שלאותו יוצר דף יהיה חשבון שעליו לחברה יש שליטה. לדוגמא עדיף שמנהל העל יהיה משהו בכיר בחברה ולא מי שעושה לה קידום אתרים .

לפרסם את הדף

פעולת פרסום הדף בפייסבוק פשוטה מאוד. יש להכנס  לפייסבוק  (log in) עם החשבון שאיתו רוצים להשתמש כמנהל יש לגשת לכאן: http://www.facebook.com/advertising/?pages
וללחוץ על כפתור  "צור דף"  ולהתחיל ליצור דף בפייסבוק
השלב הראשון ביצירת הדף הינו למלה מידע בסיסי שיפורסם בדף ברוב המקרים תרצו ליצור "דף רשמי" או דף "קהילתי" שנשלט על ידי כולם (בדומה לויקיפדיה) . בדף רשמי יש לבחור מה אופי הדף - עסק מקומי, מותג, מוצר או ארגון.
יש לקרוא לדף פייסבוק בשם .לרוב שם העסק או המותג יהיו המתאימים ביותר ואז ללחוץ "צור דף רשמי"

צעדים ראשונים בפרסום הדף

כדי ליצור קהילה לדף יש לתת להם מספיק אינפורמציה כדי שידעו מי אתה ומה מטרתו של הדף שהקמת. כדי להשיג מטרה זו פייסבוק  מאפשרת מספר אמצעים כדי ליידע את המשתמשים –

כפתור ה INFO

כפתור ה"מידע" נמצא בכל דף חדש שמוקם ומאפשר לך לספק למשתמשים הבנה לגבי מי אתה ומה יש לך להציע .שדות המידע שם ישתנו בהתאם לקטגוריית הדף שבחרת לאופי הדף .

תמונת הפרופיל

מומלץ להעלות תמונת פרופיל .לרוב נהוג להכניס במקום זה את הלוגו אך יש כאלו שישלבו את המוצר המוביל שאותו רוצים להעלות לתודעה.

תקציר על העסק

יש להוסיף תיאור קצר על העסק ,אפשרי עם קישור לאתר האינטרנט או למדיה חברתית אחרת.
תקציר זה יהיה הדבר הראשון שהגולשים יראו כשהדף יוצג בפניהם ולפיכך צריך להקדיש לניסוחו מחשבה שיווקית
משתמשים מתקדמים יותר יכולים ליצור כפתור מותאם אישית