.

ייעוץ בהחלטות ראשוניות לגבי אתר

01.01.0001

  • האם בכלל להקים אתר?
  • אולי יש פתרונות יצירתיים אחרים לעסק כמו שלי?
  • איך להשוות הצעות של בוני אתרים?
  • טווח המחירים מאוד מבלבל מה ההבדל בתמורה בין הזול ליקר?
  • איחסון? שם דומיין...
     

ייעוץ קצר של חברה מקדמת אתרים המייצגת את האינטרס שלכם בלבד תסייע לבחור נכון את בונה האתר שלכם. אחרי שתכירו את האפשרויות הקיימות בשוק בצורה הטובה ביותר תוכלו לבחור נכון יותר עבורכם ולדעת לקראת איזו השקעה אתם הולכים ,אם בכלל. נכון,ניתן לעשות סקר שוק בין בוני אתרים ולנסות לסנן מהמידע את האינטרסים האישיים של כל חברה אך הדבר תלוי מול מי שוחחתם ולא כדאי לפספס אפשרויות .חשוב שתבינו למשל – מה ההשלכות של אתר "פשוט" כדי להחליט עם הוא מספיק עבורכם, מהו אתר "תבנית" ועוד. לעיתים הניסיון לבחור פתרון זול בהתחלה יעלה יקר הרבה יותר בהמשך כשתחשבו על הרחבת האתר או על קידום אתר.
ייעוץ של מקדם אתרים אינו מכוון לחברה זו או אחרת,אלה מייעץ לבעל האתר איך להשוות נכון את ההצעות שהוא מקבל מחברות בניית אתרים ובעיקר מסייע לו לדבר נכון מול בוני אתרים .


כדי להבין טוב יותר מה ההשלכות שאלות נוספות שאתם עשויים לשאול את עצמכם טרם החלטה על בונה אתרים הם באיזו טכנולוגיה ייכתב האתר,אילו אלמנטים כלולים בהצעה,מי יתן לכם גיבוי ותמיכה בהמשך ומה יקרה אם תרצו להתנתק מתלות באותו בונה אתר. שאלות אלו ואחרות הן קצה הדרך בקבלת החלטות בדרך שאתם עשויים לעשות לעבר אתר תקין ומשגשג.
אחרי שתקבלו החלטה איזה אתר מתאים לכם ,אתם מוזמנים לצעד צעד נוסף לעבר קידום אתר משלב בניית האתר


"אתר ידידותי לגוגל"


בוני אתרים רבים מצהירים שהם בונים אתר "ידידותי לקידום אתרים" ובכך נותנים לכם תחושה מוטעית שהם דואגים לענייני הקידום של האתר. לא מספיק שבונה אתר יצהיר שהוא בונה "אתר ידידותי לקידום אתרים" .הצהרה שכזאת גורמת לכם לסמוך על בונה האתר שיכניס מה שיכניס לצורך קידום. כדי להבין למה הצהרה שכזאת ביסודה בעייתית – קראו על אתר ידידותי לקידום אתרים.