.

נתח השוק של גוגל בנקודת מפנה?

01.01.0001

משהו מוזר קורה לאחרונה מסתמן שגוגל מאבד נתח שוק ליאהו ולבינג.לפחות זה מה שמעידים מספר דוחות שהעלתה חברת קוםסקור – בהתחלה אמנם היו שטענו שמייקרוסופט ויאהו השתמשו במגוון גימיקים שיעניקו למנועי החיפוש שלהם נתח שוק גדול מהמציאות אך גם לאחר התאמות שעשתה חברת קומסקור עדיין נשאר נתון זה יציב – גוגל מאבדת נתח שוק.


כשמסתכלים על האחוזים זה לא ירד כל כך אך כשמדובר בתחום החיפושים באינטרנט גם עשירית האחוז נספרת ומתבטאת באלפי חיפושים.


למרות זאת יש לציין שכיוון שמדובר בשוק בצמיחה ,בהשוואה לנתוני שנה שעברה הצמיחה בארצות הברית עלתה ב 15.1% בהשוואה ליולי שנה שעברה שזה יותר מ 10.8% גדילה ביוני.


ולנתונים בארצות הברית:


בחודש יולי נתח השוק של גוגל עמד על 65.8%


פחות מאשר ביוני בו עמד נתח השוק של גוגל על 66.2%


למרות הנפילה בנתח השוק בהשוואה לחודש יוני,עדיין בהשוואה לחודש יולי 2009 יש צמיחה של 16.9%.


ומנגד,יאהו עלה בנח השוק שלו מ 17.1% ביולי בהשוואה ל 16.7% בחודש יוני .בהשוואה ליולי 2009 גילתה יאהו צמיחה של כמעט 2%


נתוני מיקרוסופט נשארו ללא שינוי עם 11% נתח שוק ביולי וללא שינוי בהשוואה לחודש יוני.


מנוע ASK נשאר גם הוא יציב מבחינת נתח השוק שלו ו AOL צנח קלות.


 

  נתח השוק ביוני 2010
נתח השוק ביולי 2010
השוואה בין יולי 10 ליולי 09
Google
66.20%
65.80%
16.9%.
Yahoo 16.70%
17.10%
2%
Bing
11%
11%
0%