.

איך להשתמש ב Google Webmaster Tools –ג'

01.01.0001

איך להשתמש ב Google Webmaster Tools חלק א' -  יתרונות והרשמה
איך להשתמש ב Google Webmaster Tools חלק ב' -  תצורת אתר
איך להשתמש ב Google Webmaster Tools  חלק ג' -שאילתות חיפוש
איך להשתמש ב Google Webmaster Tools  חלק ד' - קישורים
איך להשתמש ב Google Webmaster Tools  חלק ה' -סריקה ושגיאות תוכן


להתבונן כמו מקדם אתרים

 
אחרי שנרשמת ונכנסת ל Google Webmaster Tools ולמדת בחלקו השני של המאמר איך להשתמש ב Google Webmaster Tools בעיקר איך לעדכן את גוגל מידע על האתר כדי שיסרוק אותו טוב ומהר יותר (מפת אתר ,הגדרות, חסימות וכו') הגיע הזמן שתבחן את האתר שלך בראי של מקדם אתרים.


במאמר זה תקבל מידע חשוב שכל מקדם אתרים נעזר בו לצורך הבנת האתר ,מידע רלוונטי להפקת דוחות קידום אתרים באינטרנט. אמנם המידע המסופק ב google webmaster tools בכל הנוגע לקישורים ולמילות מפתח אינו מתיימר להיות מעודכן כמו כלים אחרים אך למרות זאת הוא חשוב לכל תהליך קידום אתרים באינטרנט וכל חברה מקדמת אתרים תציג מידע ממנו באופן רשמי שכן זה מה שגוגל "רואה" מהאתר. על כך אין ספקות.


גוגל וובמסטר - שאילתות חיפוש פופולריות


כאן תוכל לראות על מה ממוקד האתר. חשוב להדגיש שכלי זה אינו מדויק כלל ועיקר. כל חברה מקדמת אתרים תשתמש בכלים משוכללים יותר לבחינת מיקודו של האתר עם מילות מפתח. ולמרות זאת ניתן לקבל כאן מושג ואף לעקוב איך משתנה מיקוד מילות המפתח באתר בתחילת תהליך קידום אתרים באינטרנט ובהמשך לאחר מספר חודשי עבודה של מקדם אתרים.


הופעות


בחלק הימני העליון של שאילות חיפוש פופולאריות יש את איזור "הופעות" .כאן ניתן לראות אילו ביטויים חיפשו הכי הרבה (מהגבוה לנמוך). למעשה ניתן להבין מהמילים המופיעות בדף זה עם אילו מילות חיפוש מקשר גוגל את האתר ורואה אותו כרלוונטי. למשל כאן דיווח גוגל כי הציג את האתר ב - 25% מהחיפושים בעבור הביטוי "פיזיותרפיה" . כיוון שביטוי זה מקודם ע"י מקדם אתרים, מהווה נתון זה סוג של אינדיקציה שהאתר בדרך הנכונה להיות ממוקד ל"עיני" גוגל. 
 


 


שיעור קליקים


בחלק הימני של הדף נראה את "שיעור הקליקים" כלומר תדע אם אילו ביטויים הגיעו אל אתר שלך הכי הרבה (מהגבוה לנמוך) .לכמה אחוזים מההקלקות על האתר אחראי כל ביטוי. בשני המקרים מופיע לצד הביטוי גם מיקום האתר לביטוי זה. הנתון נכון כמובן ליום העדכון בו האתר נסרק בגוגל וובמסטר .כלי זה אינו מהווה מדד למיקום הביטויים,ישנם כלי קידום אתרים טובים בהרבה לצורך כך. 
 


 
 
את הנתונים המופיעים כאן ניתן להשוות עד חצי שנה אחורנית.
בחלק ד' של המאמר נתבונן על הקישורים החיצוניים והפנימיים שבאתר,מדד מצויין לקידום אתרים באינטרנט.