.

Inbound Marketing

07.03.2011

 
INBOUND MARKETING הינו סט של אסטרטגיות שיווק שמטרתן לגרום ללקוח להגיע מיוזמתו אל החברה. שיטות אלו מתחקות אחר הרגלי הצריכה של הלקוח ולאחר שלמדו אותן החברה פועלת בערוצים הללו. למעשה טכניקת שיווק זו מנגישה את החברה ללקוח ונותנת לו לבחור בה ולהגיע אליה.
כך פועל ענף קידום אתרים בגוגל, כך עובדת חברה המפיצה בלוג מקצועי ,כך עושים חברות המגלות נוכחות ברשתות חברתיות וכו. כל חברה עושה מאמצים להימצא בצומת קבלת ההחלטות של הלקוח כדי שיגיע אליה בדיוק כשמתעורר אצלו צורך במוצר או השירות אותו היא נותנת.
איש שיווק הפועל בשיטה זו (לדוגמא מקדם אתרים ,בלוגר וכד') מציע לחברות מידע מועיל על לקוחותיהם וכלים איך למשוך את הלקוחות ,איך לגרום להם לחבב את המוצר,איך לתקשר איתם ולהניע אותם לפעולה.
בתחום המוגדר כ INBOUND MARKETING   העaרוץ המוביל הוא האינטרנט והשחקנים הפעילים הם בלוגים, הפצת תוכן ,קידום אתרים ורשתות חברתיות.
 
שיטות השיווק של INBOUND MARKETING   שונות משיטות השיווק הוותיקות שעניינם להעביר מסר,לשווק בין אם הלקוח רוצה וצריך ובין אם לאו. בקטגוריה זו ניתן לכלול דיוור ישיר, טלמרקטינג, פרסום במדיה  המודפסת וכד'. שיטות שיווק אלו מאבדות פופולאריות שכן הלקוחות פיתחו כלפיהם כוננות ספיגה מתוחכמת וכן יכולת לסנן מידע בחסות הקידמה הטכנולוגית של מסנני ספאם למיניהם ו...אסרטיביות.


1.
רשתות חברתיות
שי (23.04.2011)