.

איך משתמשים ב pinterest לקידום אתר ולשיווק

10.10.2012

 למשתמשים חדשים מומלץ לקרוא כאן - pinterest

פינטרסט היא עוד אחת מאותן רשתות חברתיות שנפתחו בשנים האחרונות  שגדלה בקצב מהיר ואוספת משתמשים נלהבים. הרבה אנשים משתמשים בפינטרסט לתחביב ולשעות הפנאי אך מקדמי אתרים ובעלי עסקים יכולים להעזר בפינטרסט לקידום אתר בגוגל וכעוד במה לחשיפת החברה. 
פינטרסט מאפשרת למנועי החיפוש לסרוק את האתר על כל הפרופילים ואת הלוחות האישיים שלהם ,אם תשתמשו ב"חומרי הגלם" (פרופיל,לוחות ותמונות) בצורה נכונה תוכלו למשוך צופים רבים שיהפכו ללקוחות פוטנציאלים שלכם.

איך עובדים נכון עם pinterest?

פינטרסט מאפשרת למנועי החיפוש לסרוק את האתר על כל הפרופילים ואת הלוחות האישיים שלהם , אותם לוחות בהם "נועצים" תמונות . התמונות הן סוג של טיזר כדי שאנשים ילחצו עליהם ויכנסו אל הקישור שאליו הם מובילים (שהוא בד"כ אתר החברה)
ולכן אם נפעל נכון ביחס לתמונות, ללוחות ולפרופיל נקבל עוד במה יעילה לפרסום החברה.
1.    כדי להפיק את המירב מכל תמונה שהיא חלק מהלוח שאותו אתם רוצים לקדם מומלץ להוסיף תיאור קצר עבור התמונה הנעוצה בלוח – חשוב שהתיאור יכיל ביטויים שלהם עושים קידום אתרים בגוגל ומצד שני תיאור ענייני שימשוך את הצופים .
2.    גם אם אתם לא מעלים תמונות מטעמכם אלה אוספים תמונות ממאגר פינטרסט (תמונות של אחרים) כלומר עושים -  REPIN ניתן לעשות עריכה לתמונה ולהוסיף את ההערות שלכם ,כולל מילות המפתח הרלוונטיות. אפשר כמובן גם להוסיף מלל בהמשך בצורת תגובות .
3. גם אם אתם עושים קידום אתרים לאתר בשפה העברית רצוי שתכתבו כמה מילים באנגלית על כל תמונה לטובת עוקבים דוברי אנגלית כדי שיוכלו לדעת על מה מדובר ,לעשות REPIN, LIKE או תגובה ולעקוב אחרי הלוח שלכם. ככל שיש ללוח יותר עוקבים כך הוא מתחזק בתוצאות החיפוש ובאינדוקס בגוגל. 
4.    ערכו את הלוח - הוסיפו את שם המותג ,תיאור כולל מילות מפתח וקטגוריה. אפשר לעשות כך גם לפרופיל .
קידום אתרים עם פינטרסט
5.    הקפידו והתמקדו בביטויים שלהם אתם עושים קידום אתרים כאשר אתם נותנים שמות ללוחות השונים ולתמונות.
6.    # הוא סימן חשוב לקטלוג נושאים שונים בדיוק כמו בטוויטר והוא מסייע למשתמשים בעת החיפוש.
7.    אל תגזימו ותעמיסו יתר על המידה בתמונות  בכדי שלא תגרמו לספאם מיותר אצל העוקבים שלכם. זכרו פינטרסט היא פלטפורמה ויזואלית שאינה מיועדת לפרסומות.
8.    כאשר יוצרים פרופיל חברה בפינטרסט ולחברה יש מוצרים במסגרת אתר אינטרנט חשוב להוסיף לאתר כפתור קישור ללוח (בדומה לקישור לדף הפייסבוק) ולכל מוצר יש להוסיף את  כפתור ה "pin it" (בדומה ל- לייק של פייסבוק). תוספת זו תסייע ללקוחות המתעניינים במוצרים ל"נעוץ" (לאסוף ) את המוצרים המועדפים עליהם מהאתר אל לוחות הפינטרסט שלהם.
קידום אתרים בגוגל
9.    חשוב שכל הקישורים אשר יוצאים מתוך פרופיל החברה בפינטרסט יובילו אך ורק לאתר החברה. כך שבין אם הם נמצאו בעזרת חיפוש בגוגל או סתם בדפדוף בלוחות של אחרים חשוב שהם יובילו את תנועת הגולשים לאתר הנכון וכמובן ליצירת הקשר או הקנייה הרצויה.
10. אם אתם רוצים לכוון שתמונה מסויימת שתעלו תקשר לדף כלשהו באתר ולאו דווקא לדף המקורי שממנו נלקחה התמונה ניתן לבצע זאת אחרי שעושים עריכה על ה PIN. למשל אם תרצו שהתמונה לא תקבל קישור לדף המוצר הבודד אלה לדף הקטגוריה שאותה היא מייצגת.


1.
סעיף 6 - #
דני (15.10.2012)
2.
סעיף 6 - #
ורדה (15.10.2012)