.

סיוע בתכנון האתר

01.01.0001

איך יראה האתר שלכם? אילו תכנים הוא יכלול? אילו אלמנטים אפשר להכניס שאולי לא חשבתם עליהם?
מומלץ להתבונן בהרבה אתרים בתחום,לאמץ סגנון ולראות מה נעשה אצל אחרים.


את עיקר העבודה כדאי שתעשו בעצמכם,בסה"כ מדובר באתר בו תרצו להותיר את חותמכם המלא אך במידה ותרצו סיוע, ייעוץ מהניסיון שלנו וחשיבה משותפת כדי להבין מה אפשר ומה כדאי לעסק כמו שלכם תוכלו להיעזר בנו.


בדיקת השוק ("מחקר מילות מפתח")


האם הגולשים יחפשו אתכם עם ביטוי X או אולי עם ביטוי Y?


האם בביטוי X יהיה לכם קל יותר להיות ראשון בגוגל ולדחוק את האתרים הנמצאים בדף הראשון או אולי דווקא רבים הסיכויים עם הטייה אחרת?
 
 כשפתחתם את העסק הייתם מאוד שמחים אם משהו היה מעריך בשבילכם בדיוק במה להשקיע ובאילו כיוונים. זה היה חוסך מכם התברברויות מיותרות.
באינטרנט ...זה דווקא אפשרי. בעיקר בגלל שקיפות המידע (וכמה כלי קידום אתרים מתאימים) - מקדם אתרים מקצועי יוכל להעריך בעבורכם איך נראה השוק שבו אתם חושבים להתחרות,עד כמה המתחרים שלכם יהוו מכשול ולהעריך מה המאמץ שידרש מכם.
בשפת קידום אתרים זה נקרא "בדיקת מילות מפתח" .
בדיקת מילות מפתח שאיתם תקדמו את האתר אינה רק בדיקה שטחית ב"כלי מילות המפתח" של גוגל אלה בדיקת שוק מעמיקה של מצב המתחרים,חולשותיהם ובעיקר היכן רבים סיכוייו של האתר להיות ראשון בגוגל וכמה זמן זה עשוי לקחת.
מידע זה מערב הבנה מקצועית בקידום אתרים במפגש משותף תקבלו דוח ממצאים וכן הסבר למה להעדיף ביטויים אלו על אחרים.
אין טעם "לירות לכל הכיוונים", השקיעו מאמץ וכסף במטרות הנכונות לכם וליכולותיכם!


תוכן לאינטרנט


בחרתם מילות מפתח ,הקונספט כבר לנגד עיניכם ,עכשיו נותר לכם לספק תוכן לבונה האתר.


סאו-טאץ קידום אתרים בסיוע צוות כותבים קריאטיבי יסייעו לך בתוכן לאינטרנט. במסגרת שרותי התוכן שלנו תוכלו לקבל:

  • תוכן שיווקי לדפים המרכזיים באתר
  • תוכן לדפים "אחוריים" באתר
  • שיכתוב לתוכן קיים
  • הדרכה בכתיבת תוכן לאינטרנט

כל זאת תוך שימוש בטכניקות קידום אתרים שיתמכו במטרותיכם.