.

מאמרי קידום אתרים

האלגוריתמים החדשים של גוגל והשפעתם על אפיון אתר
07.11.2011

קצב האלגוריתמים החדשים שמשחרר גוגל מייצר צורך להתאים את מבנה האתר לסטנדרטים החדשים על אפיון אתר חדש שיתאים לאתגרים החדשים בקידום אתרים בגוגל

גוגל פרש
06.11.2011

אלגוריתם caffeine של גוגל עושה עוד קפיצת מדרגה בשכלול התוצאות האורגניות במנוע החיפוש. על האלגוריתם ועל השלכותיו על קידום אתרים בגוגל

אופטימיזציית אתר להתקנים סלולריים
27.10.2011

כדי שאתר יוצג בצורה מיטבית בהתקנים ניידים עליו להתאים עצמו למגבלות המכשירים הניידים למיניהם. אתר שיהיה לא ידידותי ייצור חווית משתמש שלילית על כל המשתמע מכך

קידום אתרים בהתקנים ניידים
27.10.2011

האם אתר האינטרנט שברשותכם מתאים לשימוש בטלפונים סלולריים ,טאבלטים ושאר התקנים ניידים ? האם כאשר אתם משקיעים בקידום אתרים בגוגל אתם לוקחים בחשבון את הדרך בה הוא מוצג בהתקנים ניידים?

נתוני קידום אתרים באנליטיקס
09.10.2011

כעת ניתן ליהנות משלושה דוחות חדשים עם מידע חשוב של קידום אתרים ,דוחות שמתבססים על המידע מכלי גוגל וובמסטר Webmaster

קנוניקל לעומת 301
19.06.2011
קנוניקל canonical

מאז הוכנס תג הקנוניקל לשימוש צצות לא אחת שאלות באשר להבדל בין תג הקנוניקל לבין הוראת העברה 301 ( PERMANENT REDIRECT) , גוגל מתייחסת

איך להשתמש ב Google Webmaster Tools –ה'
26.01.2011

Google Webmaster Tools הוא בכל זאת ערוץ התקשורת אל גוגל וכלי קידום אתרים אחרים מדויקים ככל שיהיו הינם בבחינת הפרשנות ולא המקור

גוגל ומלחמתה בספאם
26.01.2011

לאחר הטיפול היעיל במה שמוגדר ספאם מובהק והפחתתו מתחילה גוגל לכוון את מלחמתה ב"חוות תוכן"