.
כתיבת תוכן לאתר אינטרנט - איך לגשת נכון לכתיבה שיווקית מותאמת לקידום אתרים באינטרנט. כתיבה שמקדמת אתרים למטרותיהם

כתיבה שיווקית - תוכן לאתר אינטרנט

כתיבת תוכן איכותי לאתר האינטרנט הופך את מבקרים ללקוחות !


לאחר שבחרתם מה המטרות שברצונכם להפיק מהאתר (ניתן לקרוא על מטרות שיווקיות בדף  שיווק באינטרנט -קידום אתרים ), יש להגדיר מטרות משנה גם לכל דף ודף. כותב תוכן לאתר אינטרנט המתבסס על חוקי שיווק באינטרנט מתכנן לגולשים מסלול גלישה חכם. כתיבה שיווקית לאינטרנט עניינה בחשיפת הלקוח למוצרים שהאתר מציע, למידע  ולביצוע פעולות רכישה. תוכן לאתר הכתוב בכתיבה שיווקית ומותאם לאתר,  יהפוך יותר מבקרים באתר - ללקוחות.
כל מקדם אתרים המתמחה בשיווק באינטרנט ייעץ לכם לא להעביר תוכן של פרוספקט מודפס אל אתר אינטרנט. חשוב לזכור שבשונה מעסק בעולם הפיזי,
באינטרנט , הלקוח עובר למתחרים בלחיצת כפתור ועלינו לעשות כל מאמץ שיישאר ויהפוך ללקוח שלנו. 



כתיבת תוכן לאתר אינטרנט - טיפים


1.בכתיבת תוכן איכותי לאתר אינטרנט יש להקפיד על כותרות וכותרות משנה (H1 , H2) שיבהירו לגולשים מה הם הולכים לקרוא- תנו ללקוחות  להחליט הכי  מהר אם הגיעו למקום הנכון מבחינתם, חסכו מזמנם וצרו אצלם התחלה חיובית.
2.על הכותרות להיות לא רק ממצות אלה גם מסקרנות ומעוררות עניין להמשך קריאה- לקוחות עוברים לאתר הבא בלחיצת קליק זריזה ולכן תוכן איכותי מסקרן ישכנע אותםלהשאר באתר. תוכן שיווקי חכם שווה אם כך לעוד לקוחות אצלכם. 
3.כלל התקף לשיווק בכלל וכמובן  לשיווק באינטרנט – הלקוחות שלכם מעוניינים בתועלות - "מה יצא להם מזה" "למה הכי כדאי אתכם" . על הטקסט להיות כתוב בהתאם.
4.כתובו בשפה ברורה, תקנית ולא להסס מלשון ציווי ("קנה עכשיו", "שלח" וכו').
5.יש לקחת בחשבון שבמעבר מדף אחד לשני ובלחיצה על קישורים , חלק מהלקוחות מאבדים עניין ועוזבים. יש לכתוב טקסט (בקישור ובמעבר בין הדפים) שיעורר אותם להמשך קריאה וללחיצה. תנו הוראות ברורות לאן עליהם לעבור ומה מחכה להם שם.
6.למרות החשיבות שיש לתמונות ולעיצוב (ביצירת אוירה מיצוב ובהדגמת מוצרים) אל תטעו – התוכן הוא הגורם החשוב ביותר במכירה! על תעדיפו השקעה בתמונות ובמצגות פלאש וסרטונים על פני השקעה בכתיבה (או במי שמתמחה בכתיבת תוכן לאינטרנט). כמקדמת אתרים העצה הזו מקבלת משנה תוקף - טקסט הוא כלי מעולה לקידום האתר!


וטיפ חשוב נוסף – התכנים והנושאים בדפי האתר צריכים להיות כתובים בהתאם למחקר "מילות מפתח" שנעשו ע"י חברה מקדמת אתרים . לא חובה לשבץ את המילים הללו מלכתחילה ואפילו עדיף לכתוב "טבעי" רק אח"כ לערוך שינויים נדרשים בטקסט. חלק מעבודת קידום אתרים כוללת עיבוי הטקסטים ע"י מקדם אתרים . לאחר "מחקר מילות מפתח" יש לשלב ביטוי אחד מהביטויים שנבחרו לקידום אתרים בכל דף (ליתר דיוק ביטוי אחד בכמה דפים מהאתר) . יש להזכיר ביטוי זה בצפיפות של 3% ויותר. כדי להיות נאמן גם לגולש האנושי (שהוא החשוב ביותר!) וגם לתהליך קידום אתרים במנועי החיפוש , יש להשקיע בעיבוי התוכן לאינטרנט ולהעזר במקדם אתרים מקצועי המתמחה בכתיבה שיווקית .
לאחר שעמדתם את חשיבות הכתיבה לאינטרנט,תוכלו להרחיב את ההבנה על כתיבה לאינטרנט בדפים על אופטימיזציית תוכן. כמו כן אני מזמינה אתכם לפתוח צוהר לתחום חזק לא פחות בקידום אתרים במנועי חיפוש - קישורים איכותיים.