.

תוכן מסייע לקדם אתר אינטרנט

01.01.0001

הסיסמא השגורה היום היא "התוכן הוא המלך" ואכן יותר ויותר אתרים מבינים שהתחרות הגדולה על להיות ראשון בגוגל לא מסתפקת בתחרות על איכות וכמות קישורים לאתר אלה על גודל האתר מבחינת כמות דפי התוכן האיכותיים שלו. אתר גדוש בתוכן רלוונטי מספק יתרון תחרותי. טקסט מסייע מאוד לקדם אתר אינטרנט אם הוא עונה לכללים מסויימים של כתיבה לאינטרנט ואם התוכן לאינטרנט מקורי ורלוונטי למיל/ות המפתח שהדף מקדם.


כתיבת תוכן לאינטרנט ממוקד "מילות מפתח"


כתיבת תוכן לאינטרנט צריכה להיות ממוקדת "מילות מפתח" – אחד השלבים הראשונים ב קידום אתרים הינו מחקר מילות מפתח הנעשה ע"י מקדם אתרים (או שבעל אתר מחליט ללא קידום אתרים שמילות מפתח מסויימות הן המילים בהן הוא רוצה להיות ראשון בגוגל).מחקר מילות מפתח שמבוצע ע"י מקדם אתרים הינו מחקר שוק לכל דבר ומהווה נדבך חשוב בתהליך קידום אתרים. לאחר מחקר מילות מפתח יש בידי מקדם אתרים החלטה לגבי מילות המפתח המובילות שהופכות להיות המילים עליהן האתר אינטרנט בוחר להתחרות במטרה להיות ראשון בגוגל. לדוגמא : עבור אתר שעוסק באלבומי תמונות דיגיטליים עשוי מקדם אתרים לבחור את המילים "אלבום דיגיטלי" ,"אלבום תמונות" כמילות מפתח מובילות בהן האתר ירצה להיות ראשון בגוגל. משלב זה מקדם אתרים לוקח את דפי האתר המרכזיים ורותם אותם כך שהם יהיו רלוונטיים למילות המפתח הנבחרות.


"מגייסים" את התוכן לקידום האתר


מקדם אתרים הרוצה לקדם אתר אינטרנט להיות ראשון בגוגל למילה מסויימת צריך לדאוג שבעבור כל מילת מפתח (או ביטוי) יהיו כמה דפי אינטרנט לפחות שבהם תופיעה מילת מפתח זו בצפיפות מתאימה. כלומר לא מספיק שדף אינטרנט אחד יקדם את מילת המפתח אלה כמה דפים. בתחומים לא תחרותיים מספיקים לפעמים 3-4 דפים שיקדמו מילת מפתח נבחרת אך בתחומים תחרותיים במיוחד מדובר בהרבה דפים שכולם "ילחמו" בעבור אותה מילה. למשל בתחום קידום אתרים התחרות בין מקדמי אתרים על המילה קידום אתרים היא כזאת שאתרים נעזרים במאות ואלפי דפים שכל דף מקדם את הביטוי – קידום אתרים.


אני מזמינה אותכם לקרוא טיפים מעשיים לאיך אני כמקדמת אתרים הופכת את תהליך כתיבת תוכן לאינטרנט לכזה שיתרום לאתר בקידום אתרים בדף - כתיבת תוכן לאינטרנט וקידום אתרים